loading...
رئال نیوز
علیرضا بازدید : 27 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید سه بازی گذشته تیمش را از دست داده است و انتظار میرود که در دیدار جام حذفی و البته دیدار هفته آینده در لالیگا نیز به میدان نرود.

با این حال آنچلوتی مطمئن است که این ستاره گرانقیمت میتواند در دیدار حساس برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. او گفت:

" بیل مشکلی عجیبی در عضله پایش داشت که قدری طولانی شده است ولی من مطمئنم که شرایط خوب پیش رفته است و او میتواند در دیدار مهم برابر لیورپول ما را همراهی کند."

علیرضا بازدید : 26 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : بازی با تیم دسته سومی کورنیا فرصتی است تا برخی بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کنند بدرخشند.

کیلور اولین بازیکنی است که قرار است فیکس شود. در روزهای خوب کاسیاس و واکنش های خوبش در آنفیلد و ال کلاسیکو ، کیلور باید سخت تلاش کند تا از رصت هایش در کوپا استفاده کند. مسلما برای او ماندن در کوپا مهم است. بازیهای بعدی رئال در این تورنمنت مقابل اتلتیکو و بارسا هستند و او می تواند ارزشهایش را بیشتر نشان دهد.

آربلوا دیگر ابزیکنی است که می تواند بازی کند. کارواخال تبدیل به مالک بی چون و چرای سمت راست خط دفاعی رئال شده است اما آنچلوتی به آربلوا اعتماد دارد و می خواهد به او فرصت بدهد تا خودی نشان بدهد.

از سویی واران نیز بازی می کند. مدافع فرانسوی می داند که درخشش په په و راموس کار او را برای فیکس شدن خیلی خیلی مشکل می کند اما بازیکن فرانسوی می تواند از دقایق لازم لذت ببرد. ناچو نیز شرایط مشابهی دارد. این بازیکن همیشه در خدمت تیم است و هر بار بازی مکی کند بهترین عملکردش را دارد.

ایارامندی دیگر بازیکنی است که فرصت خواهد داشت. این بازیکن در سیستم 2-4-4 تبدیل به اولین گزینه برای ذخیره در خط هافبک شده است و می تواند در زمین کورنیا خودی نشان دهد. در مورد خدیرا هم شرایط بستگی به خودش دارد. اگر آنچلوتی حس کند که آماده است از او استفاده می کند.

چیچاریتو هم در روزهای درخشان بنزما می تواند بازی کند. مهاجم مکزیکی متخصص گلزنی در کمترین دقایق است. او کم بازی می کند اما همین دقایق اندک هم برای گلزنی او کافی است

علیرضا بازدید : 24 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : رونالدو امروز هم با اجازه آنچلوتی در تمرینات شرکت نکرد و برای دومین روز پیاپی استراحت کرد.

در آخرین تمرین رئال پیش از بازی با کورنیا بازیکنان آکادمی مثل مدران، دی توماس ، لوکاس تورو و هایمه سانچز از آکادمی شرکت داشتند. راموس نیز در تمرین گروهی شرکت نکرد. راموس و رونالدو فردا بازی نمی کنند و استراحت می کنند.

علیرضا بازدید : 19 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : در شرایط فعلی کنار گذاشتن ایسکو یا خامس از ترکیب یک بی عدالتی بزرگ به نظر می رسد. هر دو خوش درخشیده اند و نمی توان آنها را به این سادگی ها از ترکیب کنار گذاشت. در نقطه مقابل کنار گذاشتن گرت بیل 101 میلیونی از ترکیب را هم نمی توان هضم کرد.

اما حقیقت این است که قرار نیست که گرت بیل به این سادگی ها به ترکیب برسد. آمار به سود او هستند. تا به این جای فصل پنج گل زده و پنج پاس گل داده اما گرت باید برای ماندن در ترکیب سخت بجنگد. بیل باید مثل ایسکو یا خامس در دفاع شرکت کند و برای تیم فداکاری کند.

فشارها روی گرت بیل به حدی است که او تمام فکر و ذکرش را روی حمله گذاشته و فقط می خواهد گل بزند. این قضیه باعث می شود که فوتبالش تبدیل به یک فوتبال خودخواهانه و ناخوشایند شود. به همین خاطر آنچلوتی از او خواسته که تفکرش را عوض کند و بیشتر در خدمت تیم باشد.

فصل گذشته بیل در سیستم 3-3-4 در پست بال کناری بازی می کرد اما امسال نقش او تغییر پیدا کرده است. آنچلوتی در سیستم 2-4-4 از او می خواهد که هافبک کناری باشد و گرت در پست جدیدش باید بیشتر بدود و بجنگد

علیرضا بازدید : 24 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید امروز در مراسم امضای قرارداد رئال با شرکت سرمایه گذاری بین المللی نفتی ابوظبی شرکت کرد.

در این مراسم کارلو آنچلوتی ، مربی رئال به همراه شمار زیادی از اعضای شرکت ابوظبی حضور داشتند. پرز اظهار داشت:” پس از بردن دسیما (دهمین جام اروپایی) موظف شدیم که به اوندسیما (یازدهمین جام اروپایی) نگاه کنیم. تنها هدف ما تبدیل شدن به بهترین باشگاه قرن بیست و یکم است و می خواهیم افتخار قرن بیسم را تکرار کنیم. تنها هدف باشگاه همین است. رئال و شرکت سرمایه گذاری نفتی با هم نحوه های همکاری را بررسی خواهیم کرد. در نظر داریم که در پروسه ای طولانی مدت استادیوم برنابئو را تبدیل به بهترین استادیوم جهان کنیم. این استادیوم باید یک معماری یکتا و  بی نظیر داشته باشد.”

خادم عبدالله القبیسی ، مدیر اجرایی شرکت سرمایه گذاری نفتی اظوبی نیز گفت :” سعی می کنیم که به رئال مادرید کمک کنیم که بهترین تجهیزات را در اختیار داشته باشد و اسطوره بودنش را در دنیای فوتبال تداوم بخشد.”

ابوظبی قرار است که به زودی نام استادیوم رئال مادرید را برای بیست سال جاره کندو بدین ترتیب نام استادیوم رئال مادرید به “ابوظبی برنابئو” تغییر خواهد یافت. رئال در ازای این قرارداد مبلغی بین 400 تا 500 میلیون یورو دریافت می کند.

علیرضا بازدید : 24 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : لوکا مودریچ گفت که هموطنش راکیتیچ از نیمکت نشینی در ال کلاسیکوی شنبه شب ناراحت شده است.

مودریچ در مصاحبه با روزنامه اسپورتسکه نووستی بیان کرد:” مسلما راکیتیچ کمی ناراحت شده است. البته مسلما این یک ناراحتی مقطعی است. راکیتیچ شخصیت مثبت نگری است. او به خودش باور دارد و می داند که در آینده فرصت های زیادی نصیبش خواهد شد و در بازیهایی مثل ال کلاسیکو هم بازی می کند. برایش آرزوی موفقیت می کنم البته به جز بازیهایی که مقابل رئال دارد.”

راکیتیچ در بازی بارسا و رئال روی نیمکت نشست و در نیمه دوم جایگزین ژاوی هرناندز شد.

علیرضا بازدید : 22 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : جوزف بلاتر ، رئیس فیفا روز دوشنبه اعلام کرد که اهدای توپ طلای جام جهانی به مسی تصمیم اشتباهی بوده است.

بلاتر اظهار داشت:” تصمیم غلطی بود. از اعلام نتیجه توسط کمیته مسابقات شگفت زده شدم. به من گفتند که فقط 10 بازیکنی را آنالیز کرده اند که در فینال نقش داشته اند.”

این که بلاتر بعد از چهار ماه تازه یاد چنین حرفهایی افتاده در نوع خود جالب به نظر می رسد.

علیرضا بازدید : 23 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : آکادمی رئال سومین آکادمی برتر اروپا از نظر بازیکن سازی برای لیگ های بزرگ اروپاست. بارسلونا با حضور 43 بازیکن در پنج لیگ برتر اروپا اول است. 13 تا از این محصولات هنوز در خود بارسا هستند. یونایتد 36 محصول در پنج لیگ برتر دارد و رئال 34 تا.

26 تا از محصولات آکادمی رئال در تیمهای دیگر بازی می کنند و هشت تا در ترکیب  فعلی این تیم هستند.

علیرضا بازدید : 20 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : از نظر فرانسوی ها زیدان در شرایطی کاملا قانونی مربیگری کاستیا را به عهده داشته است. در حقیقت بر اساس قوانین کسب مدرک مربیگری در فرانسه، همه چیز برای گرفتن مدرک توسط زیزو تمام شده است و او حق مربیگری در هر تیمی را دارد.

در حقیقت سانیول و ماکله له که هم دوره های زیزو در گرفتن مدرک مربیگری بودند اکنون در تیمهای مختلف کارشان را آغاز کرده اند. تنها چیزی که زیدان در اختیار ندارد یک ورق کاغذ است که از نظر فدراسیون فوتبال فرانسه هیچ اهمیتی ندارد. به همین خاطر است که زیزو نمی تواند باور کند که سه ماه از کار محروم شده باشد.

فعلا تا مشخص شدن شراط نهایی او، داوید بتونی ایتالیایی که یکی از دوستان نزدیکش است  هدایت کاستیا را به هده خواهد داشت. بتونی سابقه بازی در کن را دارد و در سن 19 سالگی زیدان در این تیم کنار او بازی می کرد. بتونی تقریبا همیشه در زندگی شخصی زیزو همراه او بوده است. او سابقه مربیگری در تیم جوانان کن را دارد.

علیرضا بازدید : 25 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : فردا در کورنیا، کیلور ناواس در ترکیب رئال قرار می گیرد. در بازی فردا شب ساعت 22:30 ، دروازه بان کاستاریکایی برای دومین بار در این فصل پس از بازی با الچه فیکس می شود.

ناواس در این فصل 90 دقیقه دیگر  هم مقابل کره شمالی بازی کرد. این در حالیست که کاسیاس 1260 دقیقه بازی کرده است.کیلور قرار است که دروازه بان فیکس رئال در کوپا باشد. او باید سخت تلاش کند تا در این مسابقات بدرخشد چرا که در صورت حذف رئال در کوپا باید عملا در اکثر بازیها تا پایان فصل نیمکت نشین باشد.

ناواس تا کنون در سه دوره کوپا  حضور داشته و ده بازی انجام داده که حاصلش چهار برد و شش شکست در این تورنمنت بوده است. تیمش 17 گل زده و 12 گل خورده است.

علیرضا بازدید : 23 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : اکتبر را می توان ماه طلایی رئال دانست. ماهی که رئال در آن شرایط را به کل عوض کرد.

در حقیقت تا یک ماه پیش رئال لالیگا را از دست رفته می دید و با شکست مقابل اتلتیکو به نظر می رسید که فصلی کابوس وار در پیش باشد اما در عرض یک ماه ورق برگشت. حالا رئال فقط یک امتیاز تا بارسای صدرنشین فاصله دارد و با کسب 9 پیروزی پیاپی ایام به کام به نظر می رسد

علیرضا بازدید : 20 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : لالیگا کم کم دارد از دو قطبی بودن در می آید. سال گذشته اتلتیکو به این گروه نزدیک شد و لیگ را سه قطبی کرد و حالا تیمهایی مثل سویای امری و والنسیای نونو شرایط را عوض کرده اند.

سویایی که فصل گذشته جام یوفا را برد، سرحال نشان می دهد. این تیم با کسب 22 امتیاز از 9 هفته هم امتیاز با بارسا و صدرنشین است. جالب آن که والنسیا و اتلتیکو 20 امتیازی هستند. در حقیقت بین تیم اول تا پنجم لالیگا فقط دو امتیاز فاصله است: بارسا و سویا 22 ، رئال 21 و اتلتیکو و والنسیا 20 امتیاز!

آخرین باری که لالیگا این قدر برابر بود، 9 سال پیش بود. لالیگا در حال حاضر نزدیک ترین لیگ اروپاس. در لیگ انگلیس چلسی چهار امتیاز با تیم دوم فاصله دارد، در لیگ ایتالیا یوونتوس سه امتیاز ، در لیگ فرانسه مارسی چهار امتیاز ، در بوندسلیگا هم بایرن چهار امتیاز.

علیرضا بازدید : 24 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : باشگاه کورنیا اعلام کرد که درخواست های هواداران این تیم برای بلیط بازی چهارشنبه مقابل رئال بیش از حد انتظارات بوده است.

قیمت نسبتا ارزان بلیط ها که بین 10 تا 30 یورو تعیین شده موجب شده است که برای این بازی که در استادیوم پاور 8 یعنی استادیوم اختصاصی باشگاه اسپانیول برگزار می شود درخواست های ویژه ای از سوی هواداران برای دریافت بلیط انجام شود.

علیرضا بازدید : 21 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : درست پنج سال پیش بود که یک باشگاه گمنام دسته سومی بزرگترین افتخار تاریخش را رقم زد. رئالی که مملو از نامهای سرشناس بود یک تحقیر تاریخی را در مقابل آلکورکون تجربه کرد. حالا پنج سال از آن روز می گذرد.

دودک ، آربلوا ، آلبیول ، متزلدر ، درنت ، محمد دیارا، گوتی، فن در فارت ، گرانرو، رائول و بنزما با نتیجه چهار بر صفر در زمین آلکورکون شکست خوردند.گاگو ، مارسلو و فن نیستلروی هم در نیمه دوم بازی کردند. از آن ترکیب فقط سه بازیکن در رئال فعل یهستند : اربلوا ، بنزما و مارسلو که مسلما آن کابوس را فراموش نمی کنند.

آلکورکون در حال حاضر یک رده صعود کرده و دسته دومی است.. آنها روند رشد معمول خود را دارند اما هرگز آن شب را از یاد نمی برند. شبی که خیلی ها آن را عامل اصلی اخراج پلگرینی در پایان فصل می دانند.

علیرضا بازدید : 25 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : مربی رئال مادرید امسال به خاطر سه جامی که در رئال برد بخت اصلی جایزه بهترین مربی سال است و به نظر می رسد مربی تیم ملی آلمان جدی ترین رقیبش باشد.

رقبای کارلتو بدین شرح هستند : کونته، گواردیولا، کلینزمان، لوو، پلگرینی، مورینیو، سابیا، سیمئونه و فن خال.

علیرضا بازدید : 22 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : رئال مادرید زمانی آماده بردن در ال کلاسیکو شد که صحبت های فنی آنچلوتی پیش از بازی انجام شد. کارلتو پیش از بازی به بازیکنانش حرف هایی را زد که هوش بالایش را نشان می داد.

کارلو از بازیکنانش تلاش مضاعف را می خوست :” باید بیش از هر زمان دیگری بدوید و زحمت بکشید.” پس از آن گفت :” همان طور که بلدید بازی کنید. همانی باشید که تا حالا بوده اید.”

تیم فهمید که کارلو چه می خواهد. بازیکنان باید همانی بودند که چند روز پیش در آنفیلد ظاهر شدند و هشت پیروزی پیاپی کسب کرده بودند. گل زودهنگام نیمار نیز چیزی را عوض نکرد. کارلو راه را به تیم نشان داده بود.راه موفقیت را دویدن و تلاش تشکیل می داد. تیم باید بدون توپ و با توپ می دوید و از پرس کردن خسته نمی شد.

بازیکنان رئال کاملا متحد عمل ی کردند. حس فداکاری در تیم مشهود بود و همه با هم در دفاع و حمله شرکت می کردند تا با حمایت هواداران بتوانند بارسا را مغلوب سازند. کارلو از جنگندگی بازیکنانش راضی بود و خوشحال بود که تیمش این گونه بارسا را مقهور ساخته است.

علیرضا بازدید : 17 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : در میان همه فاتحان ال کلاسیکو در رئال مادرید، آنچلوتی بالاتر از بقیه قرار گرفت. شاید برخی نخواهند به کار او نگاه کنند اما رختکن هیچ تردیدی در توانایی های کارلتو ندارد.

هفته بی نظیر رئال در مقابل لیورپول و بارسلونا با رابطه بازیکنان با مربی ایتالیایی رابطه مستقیم دارد. برخی بازیکنان می گویند :” رابطه مان با مربی عالی است.” نها حس می کنند که مورد اعتماد هستند و کارلو دوستشان دارد.

تصاویر ال کلاسیکو نشان از این رابطه خوب داشت.آنچلوتی ، ایسکو را بوسید، به مودریچ کولی داد، په په را دید که پس از گلش به سمتش می آید و کریستیانو پس از بازی بغلش کرد. این آلبوم اتحاد آمیز نشان از علاقه بازیکنان به مربی ایتالیایی دارد.

آنچلوتی با آرامشی که در زمان بحران داشته توانسته شرایط رختکن را به وضعیت عادی برگرداند. او همیشه از بازیکنانش دفاع کرده است. فصل گذشته در مقابل دی ماریا، بنزم و کاسیاس همین کار را کرد و امسال نیز از ایسکو، آربلوا و خدیرا دفاع کرد.کارلو همیشه نسبت به بازیکنانش وفادار است و هرگز انگشت اتهام را به سمت آنها نمی گیرد.

کارلتو در بعد فنی هم توانایی هایش را نشان داد. در حالی که تیمش نسبت به فصل گذشته ژابی و دی ماریا به عنوان بنیان هایی کلیدی را از دست داده بود، پس از دو ماه شرایط را برگرداند و با تغییر نحوه بازی خامس و کروس یک تیم بی نظیر ساخت. تیمی که مثل یک سد مستحکم ساخته شده و کسی نمی تواند آن را دور بزند.

سران رئال هم از آنچلوتی راضی هستند و حتی به تمدید قرارداد وی فکر می کنند. در حقیقت کارلتو علیرغم بردن دسیما در هفته هی اخیر فشارهای زیادی را تجربه کرده بود اما به نظر می رسد که اوضاع کم کم عادی شده باشد.

سران رئال حس می کنند که کارلتو می تواند مدت زیادی در این تیم بماند. کارلتو یک سال و نیم دیگر با باشگاه قرارداد دارد اما سران رئال به تمدید قرارداد وی می اندیشند. مورینیو نیز در پایان سال دومش قراردادش را تمدید کرده بود.

علیرضا بازدید : 25 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : لیست اولیه و 23 نفره توپ طلا توسط فرانس فوتبال و فیفا اعلام شد که رئال شش نماینده دارد و بارسا چهار تا.

راموس، گرت بیل ، بنزما، خامس رودریگز، کروس و رونالدو شش نماینده رئال در این لیست هستند. نیمار، اینیستا، ماسکرانو و مسی نیز نمایندگان بارسا هستند.دی ماریا که فصل گذشته در رئال توپ می زد هم در این لیست هست. بایرن هم شش نماینده دارد : گوتزه، لام ، مولر ، نویر ، روبن و شواین اشتایگر.

بقیه بازیکنان بدین ترتیب هستند : کاستا، کورتوا، آزار، ایبراهیموویچ، پوگباو یحیی توره.

شاید در این میان جای لوکا مودریچ که حقش بیشتر از یحیی توره بود خالی باشد.

علیرضا بازدید : 18 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

رئال نیوز : عملکرد خامس رودریگز می تواند مایه مسرت سران رئال باشد. بازیکن کلمبیایی 6 پاس گل داده و چهار گل زده است، دستاوردی که فقط رونالدو با 16 گل و دو پاس گل و بنزما با هشت پاس گل و چهار پاس گل بالاتر از او هستند.

خامس شروع خوبی داشته است. او ماموریت مشکلی در رئال داشت و باید جای دی ماریا رغا می گرفت. قیمت بالایش کارش را مشکل تر هم کرده بود اما آمار از او حمایت می کنند.

او به خوبی توانسته جای دی ماریا را پر کند. خامس نه تنها خوب می دود و خوب می جنگد بلکه در کارهای هجومی هم عالی است. خامس در مقابل لوانته یک گل عالی زد و به چیچاریتو پاس گل داد. در آنفیلد یک پاس گل بی نظیر به کریستیانو داد و در ال کلاسیکو به بنزما پاس گل داد تا در هشت روز با سه گل خوش بدرخشد. خامس در کنار کروس بیشترین تعداد پاس گل را داشته است. در چمپیونزلیگ 19 توپ ربوده که از این حیث فقط کروس و ایسکو بالاتر از او هستند. او در لالیگا هم 38 توپ ربوده که پس از مارسلو، کروس، راموس و مودریچ در میان بازیکنان رئال پنجم است.

آس و مارکا

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
آرشیو
جدول لالیگا

بازی های لالیگا

بازی های لالیگا

بازیکنتیمگل
کریستیانو رئال 16
نیمار بارسلونا 9
مسی بارسلونا 7
خوآکین سلتاویگو 6
باکا سویا 6
نولیتو سلتاویگو 5

آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 7,097
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی
    بازی بعدی
    رئال مادرید - گرانادا

          

    تاریخ : شنبه 93/08/10
    هفته 10 لالیگا
    ساعت : 17:30
    ورزشگاه : لوس کارمنس
    پخش زنده : مشخص نیست